Stövlarna har landat!

I dag ringde skoaffären och meddelade att mina stövlar (vars utseende jag knappt minns!) nu finns för avhämtning. Det har bara varit strul med dem: Hittade ett par stövlar den 13:e som dock var lite trasiga. Butiken skulle skicka efter ett par andra som skulle finnas för avhämtning den 15:e - samma dag som jag blev sjuk. Försökte sedan nå butiken på telefon för att meddela att jag inte kunde komma och hämta stövlarna på ett tag. Efter femtioelva försök kom jag äntligen fram på butikens nummer, bara för att bli upplyst om att de INTE hade kommit. I slutet på förra veckan ringde butiken och meddelade att stövlarna äntligen hade dykt upp - dock i fel storlek...

Så nu håller jag tummarna för att jag i morgon kan hämta ett par HELA stövlar i storlek 38. Hoppas att de sitter lika bra som jag minns - vore nästan lite pinsamt om jag inte längre skulle vilja ha dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0