Växeln, hallå?

I helgen var jag inne i en lokal skoaffär och hittade ett par snygga stövlar - som dock var lite trasiga. Butiken hade inga fler i min storlek, men en "syster"-butik hade ett par stövlar kvar i min storlek. Stövlarna skulle anlända till "min" butik i måndags, dagen då jag blev sjuk. Har inte kunnat hämta stövlarna p g a nämnda sjukdom, så jag har försökt ringa butiken för att meddela att jag fortfarande vill ha stövlarna, men att jag inte har haft möjlighet att hämta dem.

Ingen svarar.
Det går fram 15 signaler och vid något tillfälle har ett Telia-meddelande lästs upp med innebörden att "mobilnumret inte kan nås" - detta trots att butiken som jag ringer givetvis har ett FAST nummer. Mucho weird. Hoppas att de inte ställer ut stövlarna i butiken...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm finns det inget man kan baka utan smör?

2008-09-17 @ 18:08:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0