Lördag

Vår stad tycks ha en mulen dag i sikte - temperaturen ska dock ligga över 10 grader. Alltid något. Jag ska för första gången den här veckan bege mig ut på en längre tur utomhus. Måste till Apoteket och bunkra upp lite. Sedan ska jag till skoaffären och se om mina stövlar finns kvar eller inte. Kommer nästan inte ihåg hur de ser ut nu, haha!. Det blir också en kort sväng in på Lindex för att lämna tillbaka/ev. byta några plagg. Kanske till Hemköp för att köpa lite juice och godis. Just det, jag måste till Posten och hämta ett paket också.

Bäst att sätta fart. Dusch och frukost hägrar. See you later!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du hinner med alla dina ärenden vännen! kram!

2008-09-20 @ 15:02:11
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0