Upp och iväg!

God morgon! Har vaknat vid konstiga tider den här veckan och nattens klockomställning ställde till det ytterligare för mig denna morgon. Jag vaknade pigg som en mört kl 05.03 och insåg efter en halvtimme att det var lönlöst att försöka somna om. Satte därför på TV:n som av naturliga skäl inte erbjöd så mycket utöver TV-Shop vid denna arla timme, haha! Har inte sett TV-Shop på många år, så det var lite kul i alla fall. Man kanske skulle ta och köpa en "Leg Magic" eller hudvårdsserien "Proactiv Clear Skin Progam" eller varför inte "Sheer Cover" mineralfoundation?

Har duschat, klätt på mig och ska nu äta frukost. Hoppas hinna med lite disk också innan jag går till tåget i det regn och rusk som råder ute. Jag ska hälsa på väninnan E med dotter, som har flyttat ner från Östergötland och Vätterns östra strand (Motala) till Västergötland och Vätterns västra strand (Habo). Hon har därmed hamnat några mil närmare mig vilket är jättekul. Förbindelserna till Habo är dessutom mycket bättre för en billös människa som jag. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0