This Sunday...

...ser ut att bli vad den heter: en solig dag. Men det kan ju snabbt bli ändring på det... I går var det småregnigt i stort sett hela dagen, vilket var helt OK för min del. Fick äntligen lite gjort här hemma och jag ska ta nya, friska tag i dag. Ska äta lite frukost nu och fixa med tvätt sedan. Lillebror kommer hit med mammas bil om en timme - jag skjutsar honom till jobbet och kan sedan ha bilen under dagen. Perfekt - tänkte köra bort en massa kassar till pappersinsamlingen.

Någon gång i eftermiddag tänker jag gå en långpromenad - det är dags att börja motionera så smått igen. Min mycket efterhängsna (nästan en månad!) förkylning verkar äntligen släppa greppet. Hostar fortfarande en del, men inte så mycket som tidigare. Känner verkligen att jag behöver röra på mig - är väldigt rastlös. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0