Urk + hunger

Jag har haft huvudvärk nästan hela dagen och illamåendet har sakta kommit krypande. Det hela blev inte bättre av den avlopps-/död råttadoft som slog emot mig när jag kom innanför ytterdörren (till fastigheten - inte min lägenhet, tack och lov!).

Har också varit konstant hungrig på jobbet - trots att jag vräkte i mig mackor vid frukosten och åt en bautaportion (självservering) till lunch: kebabspett med klyftpotatis och tzatziki - vi på jobbet äter på en så himla bra restaurang på lunchen! Nu är jag döhungrig igen - skulle vilja ha en hamburgermeny från McDonald's - men se det går inte! McDonald's packade nämligen sina väskor och stack från vår stad - och på sätt och vis förstår jag dem...

Kommentarer
Postat av: Erika

Det kan verkligen lukta urk i lägenhetshus ibland. Man kan fundera på vad grannarna har pysslat med då egentligen.



MacDonalds packade och drog från övik för ett par månader sedan också. Rätt trist, även om jag inte åt där så ofta så tillförde de ganska mycket till staden. Det var i stort sett alltid mycket folk där.



Synd att skorna var slut när du skulle beställa dem, men det dyker alltid upp nya snygga skor =)

2008-09-10 @ 19:00:37
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0