Söndag eftermiddag

Jag, Syster Yster och Bror (Lillstrumpa??) har varit hemma hos Föräldrarna och ätit lite samt umgåtts i största allmänhet. Det var länge sen sist, faktiskt. Jag och syskonen bor i samma stad och föräldrarna bara en mil härifrån, så det borde i rimlighetens namn inte vara så svårt för oss att träffas. Men vi kanske inte vill, haha!

Huvudvärken - som varit konstant i en veckas tid - fortsätter att plåga mig, men näsan och halsen har blivit betydligt bättre under helgen som gått. Det blir jobb i morgon och jag misstänker att det ligger högar på skrivbordet som växt under min frånvaro. Bara att bita ihop och gilla läget.

Lägenheten ser ut som "hej kom och hjälp mig" och jag skulle skämmas ihjäl om någon kom på oväntat besök. Ska försöka ta tag i den värsta röran under veckan - resten får vänta till nästa helg. Dessvärre kom jag på att jag lovat en kompis flytthjälp på söndag. Tråkigt som sjutton, men man vill ju ställa upp. Kunde det inte varit nästnästa helg istället?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag kan komma å städhjälpa!

2008-09-22 @ 14:27:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0