Dagens motion 2008-09-15--28

Har nästan glömt bort denna kategori, haha! P g a sjukdom har det blivit mycket lite motionsutövande de senaste två veckorna. Jag blev sjuk helgen den 13-14 september, men jobbade den 15:e. Missade bussen hem och fick då ta en högst ofrivillig, rask promenad hem på 45 minuter.

Därefter har jag inte motionerat någonting förrän i dag, den 28:e, då jag gick en rask promenad på 30 minuter. Jag är fortfarande mycket hostig och snuvig, vilket gör att jag inte vågar mig på några större eskapader rent motionsmässigt. Risken är ju att förkylningen drar ut ännu längre på tiden om jag anstränger mig. Usch, vill bara bli helt frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0