Dagens motion 2008-09-01

Tänkte att jag skulle börja skriva en liten träningsdagbok - nåja, träning och träning... Rörelsedagbok kanske jag ska kalla den så här i början. Ska försöka få lite pli på mig själv under hösten - har ett stillasittande arbete framför dator (ekonomiassistent) och är hemskt bra på att komma på ursäkter för att undslippa motion, hehe!

Nej, jag är inte ute efter att gå ner i vikt - kan tacka bra gener för att min kropp ser ut som den gör trots min lathet och det faktum att jag är en gottegris. Jag vill helt enkelt få upp flåset och skaffa lite muskler. Alla andra resultat ser jag som ren bonus.

Så jag börjar väl direkt med dagens motion: ca 45 minuter rask promenad hem från jobbet. There you have it!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag äslkar promenader =)

kram på dig!

2008-09-01 @ 20:40:15
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0