Då var det fredag!

I vanliga fall går jag ju och längtar efter denna dag när jag jobbar. Men eftersom jag bara har jobbat en dag denna vecka, så känns denna fredag enbart märklig.

Solen skiner och det verkar bli fint väder - och en kort promenad skulle inte sitta fel. MEN... Jag skulle känna mig dum om någon bekant såg mig spankulera ute. Är man sjuk ska man stanna inomhus, typ. Ett idiotiskt resonemang, I know. Man har ju självklart rätt till frisk luft även när man sjuk.

Well, well... Ska ta det lite lugnt i dag, men ändå försöka göra lite nytta. Min hög med stryktvätt minskade inte nämnvärt i går, så jag fortsätter nog med den. See ya!

Kommentarer
Postat av: mallis

Detsamma! Jag känner igen resonemanget, jobbar man med kunder som avbokas så går man i ide. Det skulle vara retligt att dem ser mig. Men man måste ju få handla mat ju.

2008-09-19 @ 09:25:07
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

nej det suger. tack bebb!

2008-09-19 @ 12:59:10
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0