Virrig och hungrig

Hmmm... Hade för mig att jag redan hade skrivit ett inlägg i dag, men så var inte fallet, haha! Ibland undrar jag var jag har mitt huvud... Lördag är det i dag och dagen har redan sprungit i väg alldeles för snabbt. Jag har inte kunnat bestämma mig för om jag ska ta en liten tur på staden eller ej. Känner mig inte riktigt på humör, men jag skulle behöva gå till Apoteket i alla fall. Posten (=macken) måste jag också gå till eftersom jag glömde bort det i går.

Jag är jättesugen på skräpmat - pizza eller hamburgare med pommes frites. Lite godis skulle jag inte heller ha något emot. Eller muffins. Ajaj. Det var länge sedan jag bakade något - är jättedålig på att baka och tar mig dessvärre aldrig tid att lära mig ordentligt.

Oj, nu ösregnar det! Antar att det innebär att jag stannar hemma. Så bra! :-) Ska leta fram en lasagne ur frysen - börjar bli riktigt hungrig nu. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0