Modemeckas webbutik stänger! (snyft)

Det här är ett reklaminlägg! ;-D Webbutiken Modemecka ska slå igen portarna, meddelar butiksinnehavaren och bloggerskan Käthe. "Why, oh why?" säger jag, som är en av Käthes mycket nöjda kunder. Butiken har erbjudit en härlig mix av kläder, smycken, smink, hud- och hårvård med mycket mera - en blandning som i varje fall jag inte har hittat någon annanstans på nätet. Nu gäller 50% rabatt på ALLT - jag har tidigare under kvällen shoppat järnet (mycket var redan slutsålt, men jag gjorde fynd ändå!).

Jag kommer verkligen att sakna butiken, men ser också fram emot att få höra vad Käthe har för spännande projekt på gång istället. Tills dess får jag nöja mig med den dagliga dosen av Käthes blogg på Amelia.se.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag missade utförsäljningen. När jag kikade in så var det inte mycket kvar! Håller med om att Modemecka var en jättebra butik. Jag har bara handlat där ett par gångerna, men jag hade gärna gjort det igen!

Hoppas det blir något nytt spännande nu :-)

Hoppas på att få se dina fynd sen!

2008-10-03 @ 15:02:44
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0