Hej, hej...

Hemma igen efter en hyfsad arbetsdag - som tyvärr inte innehöll någon lunch = rejäl huvudvärk på eftermiddagen. Mår dock mycket bättre än jag gjorde i går, så det går åt rätt håll i alla fall.

Nu känns det att vintern är på gång - måste plocka fram en huvudbonad till i morgon, så jag inte fryser öronen av mig. Temperaturen går ner mot nollan och i morgon kväll ska det tydligen komma SNÖ i mina trakter - brrrrrrrrrrr! Snön hade gott kunnat dröja några veckor till, tycker jag. En av få fördelar med snö är att det blir lite ljusare ute - och ljus behöver jag. Frågade min chef lite skämtsamt om företagets friskvårdsbidrag omfattar ljusterapi, haha!

Snälla E hade som utlovat lämnat den indiska filmen i brevlådan, samt kuvertet innehållandes skolfotot på A (jag visste att jag skulle glömma det!). Får se om jag kollar klart på filmen i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0