Grrrrr!!!

Är grymt irriterad just nu. Nämnde ju för några dagar sedan ett samtal med en kollega, som inte gick hem hos mig (varken samtalet eller kollegan!). I dag slog vederbörande till igen... "Kollegan" är en person som ser sig själv som en mall, som alla andra människor bör stöpas efter. Jag befinner mig vääääääääldigt långt ifrån denna mall och "Kollegan" använde en stor del av lunchen till att upplysa mig om detta - om än med andra ord.

Bland det värsta jag vet är människor som inte kan respektera andra människors intressen, hobbies, personlighet, livssituation m m. Att höra en annan människa hinta att "mitt liv är så mycket bättre än ditt - varför är du inte mer som jag är?" gör mig fly förbannad. Usch!

Kommentarer
Postat av: Petra

Suck, sådana kollegor finns det alltför många av där jag jobbar också...

2008-10-07 @ 18:37:09
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Tobias

svar: sant, räkningen är alltid dyr

2008-10-07 @ 21:07:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0