Another Friday, another weekend

Japp, då var det helg igen! Skrämmande vad snabbt tiden går - det var ju nyss helg. Skrivbordet på jobbet har varit helt överbelamrat i dag och jag har känt mig mycket trött. Min förkylning har ännu inte gått ur kroppen och jag har nog haft mer huvudvärk under de senaste tre veckorna än jag normalt har under ett helt år. Glömde dessvärre att jag skulle gå till Posten (=macken) och hämta ut ett par paket på väg hem från jobbet och nu ösregnar det.

Men nog gnällt! En god nyhet är att mitt nya bankkort redan har kommit med posten - trodde inte att det skulle gå riktigt så snabbt att få ett nytt. Bara att tacka och ta emot - har känt mig lite handikappad utan kortet. Jag hade tänkt påbörja helgens storstädning redan i kväll, men känner mig lite för sliten. Lika bra att ta nya, friska(re) tag i morgon. Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0