Vackert vintrigt eller vintrigt vackert

Önskar alla en god lördagmorgon! Jag slog upp mina blå redan klockan 06.00 denna morgon och har duschat, ätit frukost och diskat. Och slappat lite.

Snö har fallit under natten och jag vill gärna ta en uppfriskande promenad i kylan (-6 grader när detta skrivs) innan jag fortsätter med projekt storstädning. Letar förtvivlat efter mina termobyxor som jag tycks ha lagt på ett oerhört smart ställe för sommarförvaring. Kommer frysa häcken av mig om jag går ut i bara jeans. Plan B får bli att leta fram ett par långkalsingar... Även om jag inte är någon större snöfantast, så tycker är det hemskt vackert med snö i kombination med klarblå himmel och strålande sol. Just så är vädret här just nu. :-D


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Visst är det vackert med snö! Mycket roligare än detta mörker och regn.

Det finns en jättebra samling med Zombies som min pappa har laddat ner och bränt åt mig. Time of the season är förstås underbar :-)

Kramar

2008-11-29 @ 20:45:57
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0