Långsam lördag

Denna dag går/har gått otroligt långsamt - och jag klagar inte! Helgerna brukar ju rusa förbi för det mesta. Min huvudvärk och mitt illamående har dessvärre varit konstant denna dag - förstår inte vad som kan ligga bakom. Jag har inte orkat ta mig för så mycket som jag hade tänkt mig i dag. Håller på och tvättar lite, diskar lite, städar lite...

Kommer nog att inta soffan rätt snart - dessvärre utan godis och chips, som jag är jättesugen på! Om jag svidar på mig lite snabbt skulle jag hinna till Hemköp innan de stänger, men jag känner inte för att gå ut nu. Har både glass och sorbet i frysen som jag kan mumsa på. Och digestivekex med vitlöksost. Just det, en halv kebabrulle ligger i kylskåpet - kvällen är räddad! :-D


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill också känna att dagarna går långsammare...tycker att det bara viner fram...

2008-11-02 @ 21:12:34
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0