Jaha, så var det november

God morgon! Termometern ute visar minus 4 grader och det ser ut att kunna bli en riktigt solig dag. Jag vaknade med huvudvärk - som vanligt, höll jag på att säga. Men jag har faktiskt haft konstant huvudvärk och ett nästan lika konstant illamående sedan i söndags eftermiddag. Har aldrig varit med om något liknande - har väldigt sällan någon ihållande huvudvärk att tala om. Fortsätter det nästa vecka är det nog dags att kontakta vårdcentralen för lite utredning.

Ska försöka gå en lite längre promenad i dag (med risk för Bambi-på-is-syndrom) då jag är i stort behov av lite ljus. Blir så orkeslös i mörkret som råder när jag kommer hem från jobbet, så jag måste utnyttja helgerna till max. Nu: dusch och frukost.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska också promenera =)

2008-11-01 @ 09:01:43
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0