Helgen i sikte

Den här veckan har varit grymt trist - det sa jag kanske om förra veckan också? Det blir fortsatt storstädning i helgen - började förra helgen, men blev lite distraherad och gjorde onödiga saker som att fixa en förteckning över alla DVD:er jag äger. Eller inte helt onödigt kanske, men jag hade egentligen inte tid att göra det just DÅ!

Är på shoppinghumör men har NOLL pengar just nu... Och ska jag vara ärlig så behöver jag inte mer kläder - jag har infört FÖRBUD mot att köpa fler jeans i år - och en bra bit in på nästa år. Äger nämligen hejdlöst många par jeans som jag inte använder av en eller annan anledning.

Nu ska jag ställa mig och diska. Kul på hjul - NOT!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker dina önskningar lät bra babe =)



jag älskar julpynt men det får inte bli för mycket ..särskilt inte krimskrams..blir dessutom så deppigt att ta ner allt sen med..

2008-11-20 @ 20:59:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Petra

Det där är typiskt! Shoppinghumöret blomstrar, men i plånboken gapar ett stort hål. Känns igen =)

2008-11-20 @ 23:04:53
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0