Fredag runt hörnet

Det här har varit en sällsynt trist vecka - började längta efter helgen redan i måndags! Jag är trött och sliten - ligger och hostar halva nätterna, snyter mig så det slår lock för öronen och har fortfarande en hes, sexig (?) basröst (=förkylningsröst) att stoltsera med. Jag är sjukt trött på att vara sjuk! Vill att den här 2-månadersskiten ska gå ur kroppen once and for all.

Lägenheten ser ut som en krigszon, som jag börjar förlora kontrollen över. Saker och tidningar ligger slängda på golvet och högarna med stryktvätt tornar på flera håll. Detta synliga kaos blir till kaos i mitt huvud, och det tycker jag inte om. MÅSTE städa järnet i helgen! Ska försöka gå från jobbet lite tidigare i morgon, för att kunna nyttja mig av det snabbt försvinnande dagsljuset.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Usch, hoppas du blir bra snart. Jag tycker också det varit en riktigt jobbig vecka. Kanske är det mörkret? Men nu åker ju snart julpyntet fram :-)

2008-11-13 @ 21:07:59
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas också du blir bra snart, själv mår jag piss så jag är egentligen inte rätt person att peppa just nu...

2008-11-15 @ 20:14:06
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0